بهترین فیلم های دوین جانسون، بازیگر یا بدن ساز!

۳۰۹ بازديد

دوین جانسون از آن دسته بازیگران است که به واسطه بازی کشتی کج در مسابقات wweبیشتر اورا میشناسیم در حالی که او به واسطه همان جثه ورزشکاری اش وارد دنیای بازیگری شد و توانست در زمینه بازیگری نیز خودش را ثابت کند. او بیشتر با نام مستعار the rock که برای خود انتخاب کرده شناخته می شود. با ما همراه باشید تا فیلم های دوین جانسون را بررسی کنیم.

 

فیلم Baywatch2017 گارد ساحلی

یک کمدی اکشن احمقانه و سرگرم کننده است که می تواند اوقات سرگرم کننده ای را برای شما محیا کند. دواین در نقش میچ بوکانون ، 'کاپیتان' گروهان اصلی خود بازی می کند. داستان براساس زندگی دو برادر غریق نجات است که رقابت زیادی با یکدیگر دارند و برای رسیدن به موفقیت های بیشتر دست به هر کاری می زنند.

 

فیلم Snitch2013 خبر چین

داستان پسری به نام جیسون 18 ساله توسط یکی از دوستانش دست به کاری می زند که به 10 سال حبس محکوم می شود ، اما پدر او جان متیوز (جانسون) تصمیم می گیرد برای حفظ امنیت فرزندش هر کاری انجام دهد. بر اساس یک داستان واقعی ، هدف این فیلم افزایش آگاهی از یکی از معایب سیستم زندان است.

 

فیلم Journey2: The Mysterious Island2012 سفر ۲: جزیره اسرارآمیز

سفر 2: جزیره مرموز ، یک سرگرمی کاملاً جذاب برای تمام خانواده است. نکته مهمی که باید قبل از تماشای این فیلم به خاطر بسپارید: این یک فیلم اکشن خانوادگی است و مناسب برای دیدن کنار خانواده است. این فیلم روایتگر گم شدن یک خانواده در قلب جنگلی اسرار آمیز است.

 

فیلم The Rundown 2003 به جنگل خوش آمدید

مانند اکثر فیلم های جانسون ، این فیلم کمی پیچیده و فراتر از حد است اما به خوبی مخاطبان می تواند مخاطبان را سرگرم کند. جانسون نقش بک ، یک شکارچی را بازی می کند که می خواهد با زندگی خشونت آمیز خود تمام شود و به راه اندازی رستوران خود ادامه دهد. برای آخرین ماموریت او را به برزیل می فرستند ، جایی که باید پسر رئیس خود را که شان ویلیام اسکات بازی می کند دستگیر و برگرداند.

 

فیلم Jumanji: Welcome to the Jungle2017 جومانجی به جنگل خوش آمدی

داستان جومانجی به لطف دوین جانسون ما برای اولین بار پس از سالها قسمت بعدی اش را ساخت. مشابه طرح اصلی ، گروهی از بچه ها فقط با یک راه خروج به یک بازی ویدئویی جذب می شوند. این بار با سه زندگی ، شخصیت های ما آزادی بیشتری نسبت به حواس پرتی و بی احتیاطی با یکدیگر دارند ، این دقیقاً همان چیزی است که در مورد این فیلم عالی است.

 

انیمیشن Moana 2016 موانا

به طور حتم انیمیشن جذاب موانا از کمپانی پیکسار که صداپیشه شخصیت اصلی آن را دوین جانسون ایفا کرده یکی از ماندگار ترین و بهترین کار های او در زمینه سینما است. انیمیشن داستان موآنا که به دلیل نیمه خدای مائوئی و شیطنت هایش گرفتار شده است ، به اقیانوس - و فراخوانده می شود تا خطای راه خود را اصلاح کند.

 

شما کدوم فیلم دوین جانسون رو دیدید؟؟

منبع: بهترین فیلم های دوین جانسون، بازیگر یا بدن ساز!

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد