بهترین فیلم های بیل مری، بازیگر دوست داشتنی هالیوود

۳۱۰ بازديد

بیل مری نامی است که در کمدی به طور گسترده ای شناخته شده است و مردم بیشتر اورا برای بازی در نقش های کمدی می شناسند ، بیل موری دهه هاست که برای خنداندن مردم در فیلم ها نقش های بسیار دوست داشتنی ای را ایفا کرده است. موری با آوردن ویژگی های منحصر به فرد خود به صفحه نمایش ، شخصیتی ساخته که به راحتی قابل کپی نیست. از میان نقش های فراوان وی در طول سال ها ، فیلم هایی که وی در آنها بازی می کند یا به این دلیل است که یک کارگردان خاص یا یک همکار تکرار شده با او رابطه زیادی برقرار می کند ، یا صرفاً به این دلیل است که نقشی که پیشنهاد شده توانایی های اورا به چالش کشیده است.

فیلم What About Bob?

فیلمی بسیار خنده دار و همزمان ناخوشایند است که وجه جالبی از بازیگری بیل مری را نشان می دهد. باب (موری) یک بیمار روانی وسواسی است که وابسته به روان درمانگر و جلسات منظم برنامه ریزی شده آنهاست ، اما وقتی دکتر لئو ماروین (ریچارد دریفوس) به تعطیلات می رود ، باب او را ردیابی می کند و زیرا نیاز به راهنمایی دارد. گفته می شود که موری و دریفوس در پشت صحنه به هیچ وجه با یکدیگر سازگاری نداشتند و همچنین تهیه کننده آن لورا زیسکین آتیش اختلاف بین این دو را زیاد می کرده است. علاوه بر درامی که می توان شخصیت های آنها را باورپذیرتر کرد ، این فیلم کاملاً کلاسیک در فهرست بیل موری قرار گرفت.

فیلم St. Vincent

فیلمی کمدی به کارگردانی تئودور ملفی است که در سال ۲۰۱۴ منتشر شد. از بازیگران آن می‌توان به بیل مری، ملیسا مک‌کارتی، نائومی واتس و ترنس هاوارد اشاره کرد. داستان آن درباره ی مردی است که به‌طور ناخواسته پرستاری از پسری به اسم اولیور را به عهده می‌گیرد و همراه او ماجراهایی را رقم می‌زند.

فیلم The Life Aquatic with Steve Zissou

مطمئناً این فیلم عجیب ترین و جذاب ترین فیلمی است که بیل موری در ان ایفای نقش کرده است که کارگردانی وس اندرسون. وقتی استیو زیسو زیست شناس دریایی / مستندساز / ناخدای کشتی مربی خود را از دست می دهد ، شکار و کشتن این موجود را وظیفه خود می داند ، البته همه آن کاری که می خواهد بکند را به یک مستند تبدیل می کند. گرچه لزوماً این مورد را به لیست بهترین کمدی های عجیب و غریب و حتی به لیست بهترین فیلم های وس ​​اندرسون نمی شود اضافه کرد اما باید گفت بیل مری در این فیلم خارق العاده بازی می کند .

فیلم Stripes

وقتی جان (موری) در یک روز معمولی آپارتمان ، ماشین و معشوقه اش را از دست داد تصمیم می گیرد به ارتش بپیوندد. هارولد رامیس یک همکار طولانی مدت با بیل دارد و دوست نزدیک اوست به همین جهت ارتباط میان این دو اعتمادی که بهم دارند باعث شده تا نتیجه کار خوب از آب در بیاید. این فیلم از بهترین بازی های بیل موری که توصیه می کنیم حتما ان را تماشا کنید.

فیلم Rushmore

راشمور دومین فیلم محبوب وس اندرسون پس از موشک بطری است که مخاطبان را به سبک فیلم سازی منحصر به فرد علاقه مند کرد. ماکس فیشر (جیسون شوارتزمن) دبیرستانی جوان و بسیار جاه طلب است که شیفته یکی از معلمان خود یعنی رزماری کراس (اولیویا ویلیامز) شده است. ماکس در جستجوی توصیه های عاشقانه ، دوستی با پدر همکلاسی خود ، هرمان بلوم (موری) را آغاز می کند. این فیلم جذاب و خنده دار ، انقلابی در سبک وس اندرسون است

فیلم Lost in Translation

یک فیلم قابل ستایش و خوش ساخت از سوفیا فور کاپولا که یکی از برجسته ترین کار های او نیز به شمار می رود بیل مری نقشی متفاوت را ایفا می کند. باب هریس (موری) یک ستاره فیلم مسن است که وقتی در یک بار هتل با شارلوت (اسکارلت جوهانسون) ملاقات می کند و یک رفاقت صمیمانه میانشان شکل می گیرد. این درام در حالی که این دو شخصیت سعی در کشف احساسات خود دارند ، به طرز ماهرانه ای مضامین کمدی و عاشقانه را در بر می گیرد. یک فیلم عاشقانه تمام عیار که دارای مضامین کمدی نیز است.

منبع: بهترین فیلم های بیل مری

۰ ۰

دوست داشتن خود برای شما چه معنایی دارد؟

اگر هنوز کاملا متوجه نشده اید که دوست داشتن خودمان یعنی چه، به موارد زیر توجه کنید. دوست داشته خود می تواند یکی از معانی زیر را داشته باشد:

  • صحبت کردن درباره خودمان با محبت و عشق
  • در اولویت قرار دادن خودمان
  • خودداری از قضاوت کردن درباره خودمان
  • اعتماد به خودمان
  • صادق بودن نسبت به خودمان
  • خوش برخورد بودن با خودمان
  • تعیین مرزهای سالم برای خودمان
  • بخشیدن خودمان وقتی فکر می کنیم به اندازه کافی خوب نیستیم یا خوب عمل نمی کنیم

برای خیلی ها، دوست داشتن خود راهی برای خود مراقبتی شان محسوب می شود. برای اینکه خود مراقبتی را تمرین کنیم اول از همه باید اصول اولیه آن را یاد بگیرید.

امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد