10 فیلم کمدی کلاسیک که دیدنشان از واجباته

۳۱۲ بازديد

ما در دنیایی با مشاجره های سنگین بر سر مسائلی زندگی می کنیم که چند سال پیش ، بحث آنها بی معنی به نظر می رسید. فیلم های کمدی می توانند التیامی باشند بر روحیه این روز ها. ما در این بخش قصد داریم تا بهترین فیلم های کمدی کلاسیک که می توانند خنده بر لبتان بیاورد را بررسی کنیم.

فیلم A Night at the Opera

بیایید لیست را با یک فیلم کلاسیک و نماد کمدی شروع کنیم. برادران مارکس ، خانواده ای واقعی که به عنوان یک گروه ساخت فیلم شهرت یافتند ، سپس با مجموعه فیلم های کمدی خنده دار خود هالیوود را به طوفان کشاندند. یک شب در اپرا مدعی یکی از بهترین آثار این گروه خانوادگی است. در این فیلم ، گروچو مارکس در نقش اوتیس بی دریفتوود ، مدیر مشاغل سرمایه گذار ثروتمند اپرا ، بازی می کند ، در حالی که برادران چیکو و هارپو مارکس نقش جانشینان یک خواننده متواضع را بازی می کنند که در طرف دیگر مثلث عشقی با یک زن مشهور قرار دارند. سه برادر مارکس سرانجام در توطئه ای برای خرابکاری در شب افتتاحیه اپرا گرد هم می آیند تا بتوانند دل زن خواننده را بدست بیاورند. برادران مارکس از جمله شگفت انگیز ترین گروه های خانوادگی بودند که فعالیت خود را در دهه 30 میلادی شروع کردند.

Blues Brothers
Blues Brothers

فیلم Blues Brothers

یک فیلم در سبک اکشن و کمدی به کارگردانی جان لندیس است که در سال ۱۹۸۰ منتشر شد. "جولیت جیک" (بلوشی) و "ال وود" (ایکروید) از اعضای گروه برادران بلوز، تصمیم می گیرند پنج هزار دلار برای بقای یک پرورشگاه فراهم کنند. آنان در تلاش هستند تا اعضای گروه را بار دیگر دور هم جمع کنند . آنها گروه را دور هم جمع می کند و لحظات کمدی خنده دار زیادی را به ما هدیه می دهند.

فیلم Monty Python and the Holy Grail

انتخاب آسان دیگر برای فهرست کمدی و همچنین یکی از بهترین فیلم های تاریخ. چهار پسر اهل لندن نقش های متعدد شاه آرتور و میز گرد شوالیه های او را بازی می کنند ، از جمله شخصیت های شناخته شده افسانه مانند سر لنسلوت و سر گالاهاد ، و همچنین قهرمانان کمتر شناخته شده مانند سر رابین و در جستجوی جام مقدس در حومه انگلستان حرکت می کنند. در طول راه ، آنها با اشرار مانند شوالیه هایی همچون، شوالیه سه سر ، قلعه ای که سربازان بی ادب فرانسوی اشغال کرده اند و خرگوش وحشی برخورد می کنند. این فیلم پر از لحظات کمدی و خنده دار است که می تواند تماشایش برایتان سرگرم کننده باشد.

فیلم Tommy Boy

انتخاب فیلم کریس فارلی که در دهه 90 بسیاری از کمدی های خوب را ساخته اصلا کار سختی نبود، اما این یکی باید از همه جذاب تر باشد. در آن ، تامی کالاهان ، فارغ التحصیل کالج ، به خانه باز می گردد و می بیند که باید به جای پدرش، مشاغل خانوادگی را نجات دهد. در سفرهای بین المللی او که با دوستش انجام می دهد ضربات مالی شدیدی می خورد و لحظات کمدی بسیار خنده داری را می افریند. هیچگاه روابط دوستانه فارلی و دوستش اسپید - مانند لورل و هاردی در اواخر قرن بیستم ، این دو برای همکاری با یکدیگر به دنیا آمده بودند.

Dumb and Dumber
Dumb and Dumber

فیلم Dumb and Dumber

در این فیلم بسیار موفق که جیم کری یکی از بهترین اجراهای خود را ایفا می کند دو دوست که کمی احمق به نظر می رسند درگیر ماجراجویی می شوند که در نهایت آن ها را به دردسر می اندازد . وقتی لوید (کری) یک کیف را که توسط زنی پشت سر گذاشته بود ، رهگیری می کند ، به همراه دوستش هری (دنیلز) به یک راه غیرمجاز دشوار در سراسر کشور می روند ، به این امید که کیفش را پس بدهند ، اما ماجراجویی زمانی افزایش می یابد که محتویات چمدان مذکور را کشف کنند.

فیلم The ‘Burbs

دوستداران تام هنکس احتمالا این فیلم جذاب و بامزه از او را ندیده اند. ری پترسون که در حومه شهر زندگی می‌کند، هنگامی که یک خانواده جدید وارد محله زندگی‌شان می‌شود، به همراه همسایگان خود متوجه می‌شوند که این خانواده عضو یک فرقه شیطان پرستی هستند و پشت یک سری قتل‌های زنجیره‌ای قرار دارند.

فیلم National Lampoon’s Vacation

در سال 1979 ، یک کولاک آخرالزمانی جان هیوز را در خانه اش به دام انداخت. برای گذراندن زمان ، هیوز داستان کوتاهی درباره یک خانواده مدرن نوشت که در سفری به دیزنی لند رفتند و مشکلات زیادی را تجربه می کنند. در این فیلم بازیگرانی همچون چوی چیس، بورلی دی آنجلو، ایموجین کوکا، رندی کواید، جون کندی، کریستی برنکلی، آنتونی مایکل هال، دینا بارون، میریام فلین، ادی براکن، برایان دویل-موری، جیمز کیچ، یوجین لوی، فرانک مک‌ری، جین کراکوسکی ایفای نقش کرده‌اند.

The Big Lebowski
The Big Lebowski

 

فیلم The Big Lebowski

«جف لبوفسکی» که با یک میلیونرِ هم‌نامِ خود اشتباه گرفته‌می‌شود، به دنبالِ این است تا زندگیِ تباه خود را سامان دهد، پس از دوستانش در باشگاه بولینگ می‌خواهد تا او را برای رسیدن به این مقصود یاری کنند. گذشته از شخصیت های بسیار عجیب و غریب و هزارتو های داستانی این فیلم نگاهی جدید به کمدی دارد و پر از شگفتی است. این فیلم تقریباً در صدر فهرست بهترین فیلم های جف بریجز قرار گرفت.

 

کلیک کنید: دانلود بهترین فیلم های کمدی کلاسیک

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد