فیلم های علمی تخیلی 2021 که دیدنشان واجب است

۳۱۳ بازديد

تعطیلی سالن های نمایش فیلم به این معنی بود که استودیوهای بزرگ باید راهی برای کاهش ضررها بیابند، که به معنی تأخیر در اکران بود. در سال 2021 ما با اکران تعداد بی شماری از فیلم های بی نظیر علمی تخیلی رو به رو خواهیم بود. ژانر محبوب علمی تخیلی امسال فیلم های شاهکاری را به طرفداران خود  ارائه خواهد داد. فیلم های علمی تخیلی به دو گروه تقسیم می شوند، سرمایه گذاری گسترده ای برای استودیوها (و به همین دلیل برای جبران هزینه های تولید به اکران تئاتر) یا فیلم های مستقل کوچک (که برای داشتن هر نوع سود نیز به اکران تئاتر احتیاج دارند) و بسیار آسیب پذیر احساس می شوند. به راحتی از سایت مووینه دانلود و تماشا آنلاین فیلم علمی و تخیلیLinks to an external site. را انجام دهید و لذت ببرید.

 

Chaos Walking

این فیلم بالاخره قرار است پس از دو سال از تاریخ انتشار اولیه منتشر شود ، هرچند که این همه به دلیل همه گیری نیست. این فیلم علمی تخیلی با بازی تام هالند و دیزی ریدلی در لیست های A انجام داد تا به دلیل نگرانی از کیفیت فیلم ، وقت بیشتری برای فیلمبرداری مجدد و بازنویسی در نظر بگیرد. فیلم به کارگردانی داگ لیمان در سیاره ای واقع شده است که همه مردان افکارشان را در بالای سر خود نشان می دهند (پدیده ای به نام "سر و صدا") و زنان تا حد زیادی ناپدید شده اند و وجودشان در خطر است.

 

این مطلب را از دست ندهید: بهترین فیلم های علمی تخیلی 2020Links to an external site.

 

The King’s Man

متیو وان با پیش نمایش دوره ای سریال پادشاه مرد که در دوره تأسیس آژانس جاسوسی افسانه ای قرار دارد ، بازگشته است. در این فیلم رالف فاینس ، جما آرترتون ، ریس ایفانس و متیو گود بازی می کنند. قرار بود این یکی از بزرگترین فیلم های علمی تخیلی، اکشن دیوانه وار سال 2020 باشد - اما به دلیل همه گیر شدن انتشارش به تعویق افتاد.

 

 

 

Morbius

یکی دیگر از بهترین فیلم های علمی تخیلیLinks to an external site. که قرار بود در سال 2020 منتشر شود ، این تلنگر سونی اکنون منجر به فشردگی فیلم های سینمایی بر اساس ویژگی های مارول تا سال 2021 خواهد شد. در این فیلم جارد لتو با نام خانوادگی مایکل موربیوس ، شخصیت جانبی مرد عنکبوتی (شرور) بازی می کند. که به دلیل برخی آزمایش های سرکش خود را به خون آشام تبدیل می کند. آنها بسیاری از داستان ها را تحت فشار قرار داده اند ، اما انتظار می رود که این فیلم به نوعی به فیلم مدرن فیلم مرد عنکبوتی پیوند بخورد ، به طوری که گفته می شود مایکل کیتون در نقش مرد عنکبوتی در نقش کرکس در این فیلم حضور پیدا می کند.

 

No Time To Die

بله ،  درست حدس زده اید - یکی دیگر از فیلم های پرطرفدار سال 2020 که مداما با تعلیق در اکران رو به شده این فیلم است. در آخرین فیلم باند ، دانیل کریگ به عنوان آخرین نقشش در فیلم 007 ، از داستانی به کارگردانی کری جوجی فوکوناگا بازی می کند. به نظر می رسد این فیلم در چندین جنبه از باند مدرن در هم آمیخته است و شخصیت ها و عناصر جدیدی را می آفریند. زمانی برای مردن نیست همچنین شرور جدیدی را با بازی رامی ملک را معرفی می کند ، که قول می دهد یکی از چالش برانگیزترین افراد در تاریخ بسیار طولانی باند باشد.

 

Mortal Kombat

به طور حتم تینیجر های زیادی مشتاق به دیدن این فیلم که اقتباسی از یک بازی کامپیوتری است هستند. انتظار می رود که در این فیلم شخصیت های محبوب بسیاری از بازی ها از جمله لیو کینگ ، زیر صفر ، رایدن ، سونیا ، جکس و کانو حضور داشته باشند. از بازیگران این فیلم می توان به لودی لین ، جو تسلیم ، جسیکا مک نامی و مچاد بروکس اشاره کرد.

 

 

A Quiet Place Part II

طرفداران مدت زیادی منتظر بازگشت به دنیای A Quiet Place بودند ، زیرا دنباله این فیلم ترسناک  با افزایش همه گیر در سال 2020 به تأخیر افتاد. اکنون دوباره به تقویم اکران های 2021 بازگشته است ، و جان کراسینسکی پشت دوربین است. و امیلی بلانت در مقابل آن بازی می کند. داستان به دنبال جنگ اول فیلم برای بقا است ، زیرا بلانت اِولین ابوت و خانواده اش با گروه جدیدی از بازماندگان با بازی سیلیان مورفی و جیمون هونسو همراه می شوند.

 

Black Widow

به نظر می رسید این فیلم محبوب بزرگ مارول استودیو برای سال 2020 باشد که البته به دلیل همه گیری ویروس کرونا به سال 2021 به تعویق افتاد و طرفداران هنوز منتظرند تا نگاهی به بازی انفرادی اسکارلت جوهانسون در نقش ابر قهرمان بیاندازند . بنابراین بیوه سیاه یک سال است که روی قفسه نشسته است و فقط منتظر لگد زدن و گرفتن نام است.

 

Free Guy

این فیلم که قرار بود رد ما دسامبر  2020 اککران شود به دلیل همه گیری باز هم به تعلیق در آمد. در این فیلم رایان رینولدز به عنوان یک شخصیت بازی ویدیویی بازی می کند که از خود آگاهی پیدا می کند و از نقش خود جدا می شود و تبدیل به قهرمان غافلگیر کننده یک دنیای بازی های ویدیویی می شود. به نظر سرگرم کننده ، خنده دار و مملو از لحظات جذاب می آید. امیدوارم سرانجام همه فرصت دیدن آن را پیدا کنیم(با توجه همه گیری شدید ویروس کرونا).

 

Godzilla vs. Kong

این یکی قرار بود تا سال 2020 به عنوان یک فیلم پرفروش بزرگ هیولایی شود ، اما اکنون آماده است که در فصل تابستان 2021 با نبرد برای سنین مختلف به اکران در بیاید. این فیلم اخیر با امتیازات گودزیلا و کینگ کنگ روبرو می شود و الکساندر اسکارسگارد ، میلی بابی براون ، ربکا هال ، جسیکا هنویک و کایل چندلر در آن بازی می کنند. همچنین در شبکه HBO Max از کمپانی برادران وارنر ، به طور همزمان پخش خواهد شد.

 

Spiral

این فیلم ترسناک که در ابتدا برای سال 2020 برنامه ریزی شده بود ، هدف آن احیای حق رای دادن با چرخشی تازه است - به رهبری کریس راک و ساموئل ال جکسون. داستان یک تیم کارآگاه جدید را پیدا می کند که پرونده ای را در اختیار دارند که باید برای طرفداران داستان اره آشنا باشد. کارآگاه راک درگیر بازی مرگبار می شود و بله حدس می زنیم تصاویر ترسناک زیادی برای این فیلم وجود داشت باشد.

اکنون ، بیش از هر زمان دیگر ، احتمالاً احساس می کند که در یک فیلم علمی تخیلی زندگی می کنیم. یک بیماری همه گیر در سراسر کره زمین گسترش یافته است  و هزاران نفر را به کام مرگ کشانده است ، در حالی که دولت ها اقدامات متفاوتی را برای تلاش برای مهار آن انجام داده اند اما همه چیز شبیه یک فیلم علمی تخیلی ترسناک شده است. در همین حال ، چند قهرمان شامل  پزشکان ، پرستاران و غیره - هر کاری از دستشان بر می آید برای نجات بشریت انجام می دهند. منبع: https://canvas.yc.edu/eportfolios/6940/movineh/

 

 

فیلم های علمی تخیلی 2021 که دیدنشان واجب است

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد