محبوب ترین فیلم های درام تاریخ سینما را دانلود و یا آنلاین تماشا کنید!

۳۱۶ بازديد

عناصر نمایشی، احساسات شدیدی را به وجود می آورند و شما را به هسته صمیمی روابط انسانی می کشانند. درام گستره ای از ژانرها را شامل می شود: ترسناک، هیجان انگیز، نوآر و کمدی. استکر می گوید که این ژانر برای کمک به توصیف و برقراری ارتباط پرنشاط یک فیلم است و نه به عنوان یک عامل محدود کننده در آنچه فیلم ها می توانند و نمی توانند باشند. درام ها می توانند روی موضوعات دلگرم کننده متمرکز شوند. آنها مخاطبان را مجبور می کنند تا با مسائل اخلاقی و انتخاب های سختی که بر درست و غلط حاکم است دست و پنجه نرم کنند. ژانر درام از همدلی و همچنین تفکر انتقادی الهام می گیرند. ما در این بخش بهترین و محبوب ترین فیلم های درام را مورد بررسی قرار می دهیم.

فیلم دارم The Right Stuff 1983

 داستان اصلی منشأ برنامه فضایی ناسا را ​​ارائه می دهد که مملو از ملودرام هیجان انگیز و احساسی درباره مردان شجاعی است که در آغاز آنجا بودند. سم شپارد ، اسکات گلن ، دنیس کوئید و اد هریس گروه بازیگران لشکرکشی قهرمان را برای مقابله با خطر تشکیل می دهند. با وجود سه ساعت دویدن ، علی رغم تحسین شدید منتقدان و بهترین نامزدی اسکار در فیلم برای به رسمیت شناختن سکانس های پرواز هیجان انگیز که با فضای خانه هنری ادغام می شوند ، در گیشه انچنان که باید موفق نبود.

فیلم دارم Frankenstein 1931

جیمز نگ این فیلم ترسناک کلاسیک را کارگردانی می کند که تأثیرگذارترین هیولا در سینما را معرفی کرد – هم موجود زنده و هم دانشمند دیوانه ای که او را خلق کرده است. علیرغم سبک وحشتناک تاریک “فرانکشتاین” تجربه انسانی را از طریق داستان غم انگیز اضطراب و انتقام نمایشی می دهد. بوریس کارلوف در نقش هیولا باعث ایجاد وحشت و همدلی در مخاطبان می شود.

فیلم دارم Invasion of the Body Snatchers 1956

این یک درام ترسناک درباره پارانویای اجتماعی در دوران بمب اتمی است. دون سیگل آنچه را که به عنوان رساله ای درباره ترس از جنگ سرد مشاهده می شود ، از طریق داستانی درباره غلافهای بیگانه که به کپی انسان تبدیل می شوند ، کارگردانی می کند. با تولید چندین نسخه بازسازی شده ، افراد اصلی غلاف هنوز استعاره از اضطراب درمورد جنگ هستند.

فیلم دارم Sideways 2004

پاول جیاماتی در نقش نویسنده ای دلگیر و میانسال است که با دوست زن خود (کلیسای توماس هادن) ، که آرزو می کند آخرین طوفان قبل از ازدواج آینده خود را تجربه کند ، سفر جاده ای را آغاز می کند. الکساندر پین ، کارگردان ، هر دو جذابیت و تراژدی ماجراهای این زوج را که باعث ایجاد بلایای عاشقانه شده اند ، به تصویر می کشد.

فیلم دارم Zero Dark Thirty 2012

کاترین بیگلو داستان نابودی اسامه بن لادن را با تعلیق آرام و تصاویری جذاب نمایش می دهد. فریب های هیجان انگیز و مناطق مختلف خطرناک بین المللی زمینه را برای جسیکا چستین فراهم می کند ، وی نماینده مایا سیا است که بیش از یک دهه بی وقفه هدف خود را دنبال می کند.فیلم شکنجه ، آدم کشی و ضرب وشتم را با جدایی سرد در واقع گرایی خود ارائه می دهد.

فیلم دارم Mean Streets1973

با “خیابان های اصلی” ، مارتین اسکورسیزی به عنوان یک کارگردان جدید پر جنب و جوش در سینمای آمریکا ظاهر شد. رابرت دنیرو و هاروی کایتل ، به عنوان جوان اوباش ، سوژه های مکرر در نمایش های جنایات سنگین اسکورسیزی شدند که در میان احساسات و خشونت های می توانند مخاطبشان را جذب کنند.

فیلم دارم Forrest Gump1994

تام هنکس برای بازی در نقش فارست گامپ ، یک کاتالیزور فرهنگی و سیاسی را ایفا می کند و برای آن، برنده اسکار بهترین بازیگر شد. گامپ با بیان سخنان معصومانه خود در مورد زندگی “مانند یک جعبه شکلات” قلب مخاطبان را به سرقت برد ، زیرا او تحت تأثیر همه چیز از حرکات رقص امضا الویس پریسلی تا قهرمانی های جنگ ویتنام قرار گرفت. این فیلم یکی از بهترین فیلم ها راجع به آسیب های جنگ است. فیلم دارای نماد های بسیار زیادی است که احتمالا پس از یک بار مشاهده دقیق می توانید آن را درک کنید.

فیلم دارم One Flew Over the Cuckoo’s Nest1975

جک نیکلسون در این اقتباس از رمان کن به عنوان یک زندانی فراری در یک بیمارستان روانی به عنوان یک شورشی ضد فرهنگ بازی کرد. این فیلم درام در مورد زیر سال بردن اقتدار و عصیان علیه کنوانسیون است. رژیم خشن توسط یک پرستار شیطانی هدایت می شود که به جای ایجاد کردن اتفاقات خوب در آن محیط سعی بر محدود کردن خوشی های بیماران دارد.  پایان تلخ و شیرین باعث بالا رفتن و تراژدی می شود زیرا آزادی و رهایی برای همه گزینه ی مهمی است.

فیلم دارم The Departed 2006

پلیسی جوان به نام «بیلی کاستیگان» (دی کاپریو) مأموریت می یابد تا در محفل خلافکاری تنگ و به شدت مراقبت شده «فرانک کاستلو» (نیکلسن) نفوذ کند. از طرف دیگر، «کالین سالی ون» (دیمن) به مأموریت از طرف «کاستلو» موفق می شود در دستگاه پلیس نفوذ کند این فیلم در حالی که هر یک برای طرف های مخالف کار می کند ، دو بازیگر جدید پلیس را در بازی موش و گربه دنبال می کند. پلیس لئوناردو دی کاپریو قصد دارد ریشه فساد را از بین ببرد ، در حالی که آثار مت دیمون برای یک اوباش بی رحم با بازی جک نیکلسون کار می کند.

فیلم دارم Three Billboards Outside Ebbing, Missouri2017

فرانسیس مک دورمن به عالی ترین شکل ممکن نقش مادری داغدار را که آرزوی عدالت برای قتل دخترش دارد را ایفا می کند. در این فیلم یک نوع طنز سیاه نیز وجود دارد. این فیلم در اسکار 2017 برنده بهترین فیلم و بهترین بازیگر نقش اول زن شد.

و در آخر قصد داریم سایت مووینه که یکی از بهترین سایت های دانلود فیلم و سریال و مخصوصا در ژانر دانلود فیلم درام آرشیو کاملی دارد و همچنین امکان تماشا آنلاین فیلم های درام را برای شما فراهم ساخته است به شما عزیزان معرفی کنیم، که با خیال راحت از دیدن فیلم درام مورد نظر خود لذت ببرید.

 

محبوب ترین فیلم های درام تاریخ سینما را دانلود و یا آنلاین تماشا کنید!

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد