فیلم های عاشقانه شگفت انگیز از نگاه مردم

۳۱۲ بازديد

mm1.jpg

هر چقدر هم که به عنوان یک جامعه تلاش کنیم، بشریت همیشه نتوانسته است در مورد قوانین عاشقانه به توافق نظر برسد. ژانر فیلم عاشقانه نیز همین روند را دنبال کرده است. فیلم های عاشقانه باعث می شوند مروری بر خاطراتمان داشته باشیم و خودمان را جای نقش اصلی این فیلم ها بگذاریم و تزکیه نفس داشته باشیم. برانگیختن احساسات در این فیلم ها اولویت اول است و نویسنده و کارگردان تمام تلاششان را می کنند تا با تمام قوا اشک مخاطبشان را در بیاورند. شما در سایت مووینه می توانید با دانلود فیلم عاشقانه و تماشای آنلاین فیلم عاشقانه از این فیلم های عاشقانه لذت ببرید.

 

mm2.jpg

Eternal Sunshine of the Spotless Mind 2004

جیم کری و کیت وینسلت در این سفر متافیزیکی می خواهند عشق از دست رفته شان را از ذهن پاک کنند.  فیلم داستان زن و شوهری است که بعد از جدایی از هم به دنبال راهی برای پاک کردن خاطرات مشترک در ذهنشان می کنند.  کیت می تواند این کار را انجام دهد و فراموش کند اما جیم نمیتواند، او در میان راه پاکسازی مغزش می فهمد که عشقی که دارد بسیار ارزشمند تر از این است که بخواهد ان را از دست دهد. این فیلم دارای یک فیلمنامه کلاسیک بسیار قوی از چارلی کافمن است و جزو محبوب ترین فیلم های عاشقانه قرن اخیر است.

 

Before Sunrise 1995

اولین قسمت از سه گانه Before ، Before Sunrise عاشقانه غریب یک زن و مرد جوان را دنبال می کند که در قطار با هم ملاقات می کنند و تصمیم می گیرند یک شب در وین بماننداین قصیده عالی برای عشق متشنج از محدودیت ها که با نرسیدن و تلخی همراه است. احتمالا با دیدن این فیلم به یاد عشقی که هیچوقت نتوانستید به او بگویید دوستش دارید می اندازد. ین فیلم اثری درام با داستانی به قلم ریچارد لینکلیتر و کیم کریزان می‌باشد.

 

 

 

Shakespeare in Love 1998

عنوان همه چیز را می گوید. چه چیزی می تواند عاشقانه تر از یک رابطه عاشقانه درگیر نمایشنامه نویس مشهور ویلیام شکسپیر در زمان بازنویسی نمادین رومئو و ژولیت باشد؟  اما کار او کُند پیش می رود و او هنوز نتوانسته حتی یک خط هم بنویسید. ویلیام در یک آزمایش برای انتخاب هنرپیشه نقش رومئو یک هنرپیشه جدید و با استعداد که پسر جوانی به اسم “توماس” است را انتخاب می کند و یک قطعه عاشقانه و دوره ای ممنوع با یک طرفدار گویینت پالترو.

 

Shape of Water2017

اگر در مورد گیلرمو دل تورو چیزی می دانید ؟ او به طور حتم یکی از خلاقانه ترین کارگردانان ژانر علمی تخیلی و فانتزی است. علاوه بر این ، البته ، که آن را زیبا تر و منحصر به فرد تر از آنچه شما می توانید تصور کنید. شکل آب  داستان الیسا را ​​روایت می کند ، زنی لال که به عنوان یک بانوی نظافتچی در یک آزمایشگاه دولتی کار می کند ، در حالی که عاشق نمونه فوق سری آزمایشگاه می شود: یک موجود دوزیست. این فیلم یک وصیت واقعی است که عشق در هر شکل و اندازه وجود دارد.

 

Slumdog Millionaire2008

میلیونر زاقه نشین به کارگردانی دنی بویل ، جمال مالک را از کودکی به عنوان یتیم دنبال می کند و در پایان یک مسابقه شرکت می کند"چه کسی می خواهد میلیونر شود؟" شاید مهمترین نکته جالب توجه در مورد سفر مالک در برابر همه شانس این باشد که او تنها عزم خود را برای یک روز پیوستن دوباره به عشق کودکی خود ، لاتیکا ، دارد. این فیلم به همان اندازه از نظر احساسی خیره کننده است که از لحاظ محتوا گیرا است و دارای اولین ویژگی خارق العاده باورنکردنی بازیگر هندی انگلیسی ، یعنی دیو پات است.

 

Titanic1998

تایتانیک برای حماسه های عاشقانه نوار فوق العاده بالایی را تعیین می کند. یکی از پر بازدید ترین و نوستالژی ترین فیلم های تاریخ که دیدنش همچنان می تواند قلب شمارا تسخیر کند. کیت وینسلت و لئوناردو دیکاپریو در بهترین زمان بازیگری شان یک زیبایی فریبنده خاص به این فیلم بخشیده اند. لئوناردو جوان نقش یک هنرمند فقیر را بازی می کند که به طور اتفاقی وارد یک کشتی بزرگ می شود. او هنگامی که دختر جوان زیبا را می بیند با اینکه آن دختر نامزد دارد عاشقش می شود.

 

The Big Sick 2017

فیلم عاشقانه بازی کمیل نانجی و امیلی گوردن در زندگی واقعی یکی از عاشقانه ترین فیلم های سال های اخیر است. کمیل و امیلی عاشق یکدیگر می شوند. اما مشکل بزرگی که در این میان مطرح است اختلاف فرهنگی بزرگ این دو و خانواده هایشان می باشد. زیرا کمیل فردی مسلمان است و خانواده امیلی مایل نیستند کیمل وارد خانواده انان شود. 

 

Silver Linings Playbook2012

اولین ورود واقعی سه گانه فیلم بردلی کوپر / جنیفر لارنس این فیلم جذاب است. این فیلم همچنین اولین اسکار لارنس را به دست آورد و استعداد های این بازیگر با استعداد را به نمایش گذاشت. فیلم داستان یک فرد معتاد به مواد مخدر و از نظر روانی نامتعادل را نشان می دهد که برای اینکه بتواند زندگی اش را سرو سامان دهد شروع به ورزش کردن و فعالیت های اجتماعی می کند. دیدن این فیلم را از دست ندهید.

 

Love & Basketball2000

این فیلم  یکی از بهترین فیلم های ورزشی است. اتفاقاً یکی از بهترین های ژانر عاشقانه هم هست. همانطور که دو دوست خود را به عنوان ستاره های واقعی بسکتبال معرفی می کنند ، آنها عاشق یکدیگر می شوند - اما ممکن است شغل مربوطه آنها را از هم دور کند.

 

The Bodyguard1992

ویتنی هیوستون در نقش بازیگری پر آوازه که حالا عاشق بادیگاردش شده ایفا می کند. این فیلم عاشقانه نیز دارای یک موسیقی متن بی نظیر است که می تواند لحظات شمارا احساسی تر کند. آغاز این عاشقانه از زمانی شروع می شود که بادیگر تازه کار این خواننده جوان را از مهلکه خطرناک نجات می دهد و از آن زمان به بعد این دو عاشق یکدیگر می شوند.

 

The Notebook2004

دفترچه یادداشت یک داستان عاشقانه از عشق است که فقط به اندازه کافی زیباست و از تمام شیرینی های لازم برای گفتن آن فراتر می رود. در خلاصه داستان آمده: یک جوان فقیر و احساساتی عاشق دختری ثروتمند می شود و به او احساس آزادی می دهد. اما آن‌ها خیلی زود به خاطر تفاوت‌های اجتماعی ‌شان از هم جدا می شوند.

فیلم های عاشقانه شگفت انگیز از نگاه مردم

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد