تماشا فیلم های ترسناک که لرزه به جانتان می اندازند!

۳۱۳ بازديد

pp1 fa53e

خون آشام ها زامبی ها ارواح ای وای. چگونه می توانید فیلم های ترسناک را ترسناک تر کنید؟ با تماشای آنها در خانه در تاریک. این جمله معروف در عنوان سایت Netflix و در بخش Horror Movies است.

فیلم های ترسناک برای این ساخته می شوند که مارا با دنیای تاریک اطرافمان آشنا کنند. بخشی زیادی از این فیلم ها تنها با هدف ترساندن بینندگانشان ساخته می شوند و محتوای خاصی ندارند اما تعداد زیادی از این فیلم ها با قصد آشنایی بینندگان با نقاط تاریکی وجود هستی و انسان ها ساخته می شوند. همه ما حداقل یک بار وسوسه شده ایم فیلم ترسناک ببینیم اما برای اینکه بدانیم دقیقا چه فیلمی را ببینیم که بتواند علاوه بر ترساندن محتوای جذابی داشته باشد واقعا سخت است. در این لیست بهترین فیلم های ترسناک تاریخ سینما را برای شما مورد بررسی قرار داده ایم. همچنین شما میتوانید برای دانلود فیلم ترسناک به این لینک مراجعه کنید: 11فیلم ترسناک که نباید تنهایی ببینید

 

 

فیلم ترسناک Saw 2004

منتقدان این فیلم را یک شاهکار کم بودجه می دانند. جیمز وان و لی وانل هرچه داشتند (از نظر مالی و غیره) در یک مفهوم ترسناک وحشتناک ریختند که می دانستند کارساز است و این کار را به معنای واقعی خوب انجام دادند.  سریال اره را دوست داشته باشید یا از آن متنفر باشید، نمی توان انکار کرد که این یک الگو عالی برای فیلمسازان مشتاق است. دو مرد در حالی که یک جسد بین‌شان قرار دارد، در لانه مخفی یک قاتل سریالی بنام «جیگسا» به هوش می آیند. آن دو باید از قوانین مشخصی پیروی کنند و کارهای خواسته شده را انجام دهند، تا از این بازی مرگبار که برایشان تدارک دیده شده، زنده به در آیند.

 

pp2 f0347

فیلم ترسناک The Orphanage 2007

کارگردان اسپانیایی خوان آنتونیو بایونا پیش از فارغ التحصیلی از ادامه فیلم های پارک ژوراسیک، با اولین کارگردانی خود، یک داستان فوق العاده عالی، کلاسیک، ترسناک از یک پرورشگاه بی سرپرست و مهجور ساختند. که خودش یتیم بوده است، به همراه شوهرش سرپرستی یک پسر بی سرپرست را بر عهده می گیرد. او با خانواده اش در خانه‌ای قدیمی که سابقا یتیم خانه بوده است، زندگی می کند. پسرش «سایمن» می گوید که پنج دوست نامرئی دارد، اما لارا فکر می کند که بخاطر قوه تخیل فعالش است که این حرفها را می زند.  به طور حتم این فیلم از آن دست فیلم های ترسناک است که دیدنش شمارا مدت ها بی خواب می کند.

 

فیلم ترسناک Return of the Living Dead 1985

گرچه این یادگار فرقه محبوب از دهه 1980 هیچ ارتباط رسمی با سه گانه کلاسیک جورج رومرو ندارد ، اما به راحتی می توان گفت که نویسنده / کارگردان از آن مجموعه الهام گرفته است  و سپس او فقط به پانک راک ساخت. این تلنگر نه تنها خنده دار و ترسناک است ، بلکه چندین نمایش سرگرم کننده از جالبترین برخاست های زامبی را که تاکنون خواهید دید ، ارائه می دهد. اشتباه چند کارگر در انبار دارو باعث می شود که یک گاز شیمیایی کشنده در هوا پخش شود که مرده ها را دوباره به حرکت در می آورد.

 

فیلم ترسناک The Witch2015

یکی از آن نگاههای بی نظیر ژانر "ترسناک آرت هاوس" که طرفداران ژانر دوست دارند درباره آن بحث کنند.  این در مورد یک خانواده طرد شده است که به آرامی متوجه می شوند چیزی بسیار تاریک و خطرناک درست در مقابل درب آنها منتظر است. آیا این یک جادوگر واقعی است ، یا یک استعاره هوشمندانه از عدم تحمل ، بیگانگی و مبارزه طبقاتی است؟ می گویم هر دو است و زیباست.

 

فیلم ترسناک The Babadook2014

فیلم های ترسناک زیادی وجود دارد که به عنوان متجاوز یا به عنوان قربانیان بالقوه با کودکان سروکار دارند ، اما تعداد کمی از آنها توانسته اند به طور همزمان از این ایده ها استفاده کنند. و فیلم بابا دوک اثری جذاب و بی پایان جنیفر کنت استفاده کنند. در ظاهر ، این داستان کتابی است که قطعاً به نظر می رسد روح یک موجود وحشتناک در آن تسخیر شده است ، اما همچنین در مورد پیوند بین مادر و کودک ، ترس از دست دادن قدرت خود را در واقعیت ، و غریزه عمیق برای محافظت از خانواده به هر قیمتی است.  مادر جوان مجردی است که با بیدار شدن از خواب تصادفی را به یاد می‌آورد، که منجر به مرگ شوهرش شده است، و بعد دوباره به کابوس همیشگی زندگی واقعی‌اش بر می‌گردد: یعنی بزرگ کردن پسر شش ساله جامعه ستیز و بی نهایت پرخاشگرش، سَم (با بازی نوآ وایسمن)، با یک حقوق مددکاری.

 

 

فیلم ترسناک Carrie1976

اقتباس برایان دی پالما از اولین رمان استیون کینگ ، هر دو نفر را به عنوان نیروهایی که در بخش داستان های ترسناک حساب می شوند ، تقویت کرد ، اما ساخت اصلی توسط سیسی اسپاچک است - و این اثر برجسته از پیپر لوری به عنوان مادر کری است! - داستان انتقام اساسی به داستان ترسناک قانونی تراژیک. اگر یک فیلم ترسناک دیده اید که در آن یک فرد ناجوانمردانه به طرز وحشیانه و وحشتناکی از شکنجه گرانشان انتقام می گیرد، پس تأثیر قدرتمندی را که کری بر ژانر وحشت برجای گذاشته است ، دیده اید.

 

فیلم ترسناک Martyrs 2008

این فیلم  با ساختارشکنی وحشیانه ، کاملاً غیرقابل پیش بینی و مرز وحشت ، شکنجه و خشونت را در هم می آمیزد. فیلم در مورد دختر جوانی است که تلاش می کندتا از افرادی که او را در کودکی دزدیده بودند و شکنجه کرده بودند انتقام بگیرد. در سطح آن به نوعی یک هیجان "حمله به خانه" است ، اما هرچه بیشتر در این سوراخ خرگوش فرو بروید ، اتفاقات وحشتناک تر و وحشتناک تر می شوند.

 

فیلم ترسناک Candyman1992

وقتی صحبت از فیلم های سیلیو بارکر می شود ، بیشتر مردم به طور کلی در مورد فیلم Hellraiser صحبت می کنند. یا Nightbreed. اوه یا قطار گوشت نیمه شب. هلن لایل، دانشجوی دکترای رشته ی مردم شناسی است، و پایان نامه ی تحصیلی اش درباره ی افسانه ی جانی مرموزی معروف به آبنبات فروش و جنایت های او در حدود سال ۱۸۹۰ استکجا بودم؟ آه بله. این به راحتی یکی از بهترین اقتباس های رمان سیلسویا است ، بخشی از آن به دلیل بازی های خارق العاده از ویرجینیا مادسن و تونی تاد است. اگر یک فیلم ترسناک "سرگرم کننده" می خواهید ، این فیلم را تماشا کنید. این یکی با نژادپرستی ، برده داری و ستمگری روشی روبرو است که جسورانه و منحصر به فرد است.

 

تماشا فیلم های ترسناک که لرزه به جانتان می اندازند!

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد