برترین فیلم های خانوادگی، منتخب بینندگان

۳۱۳ بازديد

گاهی اوقات پیش می آید که دلمان می خواهد همه خانواده کنار هم جمع شویم و یک فیلم جذاب  ببینم. با توجه به رده بندی فیلم ها و ژانر هایشان مناسب ترین راه انتخاب یک فیلمی که از بچه های 7 ساله گرفته تا به بالا بتوانند  تماشایش کنند Family MoviesLinks to an external site. است. بنابراین برای شام در پیتزا سفارش دهید و یک فیلم خوب را از لیست زیر پیدا کنید. اینها برترین فیلم های خانوادگیLinks to an external site. تاریخ سینما هستند که می تواند لحظات خوشی در کنار خانواده به شما هدیه دهند.

 

فیلم خانوادگی Spirited Away

تجربه شاهکار تماشای یک فیلم از هایائو میازاکی که محدودیت سنی ندارد می تواند تجربه خاصی برای شما باشد. Spirited Away داستان جذاب دختر جوانی است که با یافتن خود در دنیای معنوی فولکلور ژاپن تلاش خود را برای بازگشت به قلمرو انسان آغاز می کند. هر چند هایائو در این انیمیشن موضوعات فلسفی و معنوی زیادی را گنجانده اما به طور حتم تماشای این انیمیشن برای هر سنی قابل درک و جذاب است.

 

فیلم خانوادگی Jumanji

 این نمایش کلاسیک در مورد گروهی از بچه ها که خود را در یک بازی همه جانبه روی صفحه جومانجی می یابند ، به یک نوستالژی کلاسیک دهه ‘90 تبدیل شده است. حداقل نکته ای که برجسته است این است که مربی تازه وارد آنها در این دنیای داستان، کسی نیست جز: رابین ویلیامز. این فیلم نیز در شبکه های صدا و سیما جمهوری اسلامی ایران نیز منتشر شده و بسیاری از افراد را در آن دوره جذب کرده بود.

 

فیلم خانوادگی Mary Poppins

داستان عجیب یک پرستار بچه جادویی که از طریق چتر شناور به آنجا می رسد ، مری پاپینز یک ماجراجویی موسیقی است که به راحتی می تواند لحظات خوشی را برای شما ایجاد کند. در فیلم مری پاپینز بازیگرانی چون David Tomlinson، Dick Van Dyke، Glynis Johns، Julie Andrews، و... به ایفای نقش پرداخته اند.

 

فیلم خانوادگی Inside Out

یک انیمیشن محبوب پیکسار دیگر که برای جلب رضایت بچه ها عالی است. Inside Out همانطور که از اتفاقات اخیر خانواده را نشان می دهد ، سفر درون نگرانه احساسات درونی یک دختر جوان که همراه با شخصیت های شادی ، غم ، عصبانیت و .. است را به ما نشان می دهد. بدون شک این انیمیشن یکی از خلاقانه ترین ها در نوع خود است و توسط نابغه ای به نام پت دکتور ساخته شده است.

 

 

فیلم خانوادگی Matilda

ماتیلدا ورموود یک دختر جوان کنجکاو است که توسط والدین و مقامات مدرسه نادیده گرفته می شود. او با بالا رفتن سن ، به تدریج کشف می کند دارای قدرت حرکت دادن اشیا از دور است و می تواند از این توانایی در راه از بین بردن رنج هایش و کمک به دوستانش استفاده کند . این فیلم به همان اندازه سرگرم کننده است که به نظر می رسد کتاب کودکان بریتانیا به نوشته دنی دویتو جذاب باشد.

 

فیلم خانوادگی School Of Rock

ریچارد لینکلاتر با وجود علاقه وافری که نسبت به موسیقی دارد شروع به یک ماجراجویی تازه می کند. در این کمدی 2003 جک بلک و یک سری بچه های شایان ستایش و با استعداد بازی می کنند. یک ستاره راک سرخوش که به پول احتیاج دارد، به جای یک معلم دبستانی به کلاس می رود، و سعی دارد از دانش آموزانش یک گروه راک بسازد.

 

 

فیلم خانوادگی The Muppet Christmas Carol

قبل از اینکه بچه های شما او را به عنوان آلفرد از بتمن بشناسند، مایکل کین یکی از بهترین اجراهای اسکروگ در دهه های گذشته را ارائه داده بود. این فیلم بیشتر از اینکه کین در کنار یک بازیگر عروسکی بازی کند ، کین دیکنز را اجرا می کند تا کین. فیلمی محصول کشور آمریکا در سبک موزیکال به کارگردانی برایان هنسون است که در سال ۱۹۹۲ منتشر شد.

 

فیلم خانوادگی Home Alone

یکی از محبوب ترین فیلم ها به خصوص در دوران کریسمس. دانیل استر که که پسر کوچک یک خانواده است در شب سال نو توسط خانواده اش در منزل جا می ماند! در همین حین دو سارق به خانه می آیند و دانیل را وارد یک ماجرای جذاب و دلهره آور می کنند.  به علاوه ، جیغ دخترانه دانیل استرن از عنکبوت روی صورتش هرگزقدیمی نمی شود.

 

فیلم خانوادگی Mrs. Doubtfire

این فیلم کمدی که رابین ویلیامز در آن نقش یک زن را ایفا می کند جزو بازی هایدرخشان و به یاد ماندنی ویلیامز است. سن فرانسیسکو. «دانیل هیلارد» (رابین ویلیامز) که همسرش، «میراندا» (فیلد) از او جدا شده، فقط اجازه دارد که روزهای شنبه بچه هایش را ببیند. او خیلی زود به این نتیجه می رسد که برای حضور بیشتر در کنار بچه ها، باید خود را به شکل یک خدمتکار زن درآورد و به استخدام همسرش دربیاید.

 

فیلم خانوادگی Up

اگر بتوانید در ده دقیقه اول این فیلم  بغضتان را نگه دارید کار مهمی کرده اید.  این انیمشن عاشقانه روایت یک زن و شوهر است که زن در هنگام پیری کمی زودتر از مرد در اثر بیماری فوت می شود اما حالا این مرد است که باید به آرزو هایش همسرش جامه عمل بپوشاند و کاری که او تمام عمر می خواست که انجام دهد را اجرایی کند.

 

 

فیلم خانوادگی  Back To The Future

ایده آل برای هر زمان از سال. فقط سعی کنید خیلی عمیق در مورد صمیمیت عجیب ماری با مادر خودش در سال 1955 فکر نکنید! این فیلم نشان کمدی سرگرم کننده نشان دهنده یک پرفسور و دوست ساده لوحش است که با یک ماشین زمان از زمان حال به آینده سفر می کنند. مارتی باید تغییری که در گذشته ایجاد کرده را اصلاح کند و کاری کند تا والدینش عاشق یک‌دیگر شوند و سپس با کمک دانشمندی به نام دکتر امت براون راهی جهت بازگشت به سال ۱۹۸۵ بیابد.

 

برترین فیلم های خانوادگی، منتخب بینندگان

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد