10 فیلم برتر کمدی در 10 سال گذشته

۳۱۵ بازديد

فیلم های کمدی همیشه جزو پر مخاطب ترین فیلم های تاریخ بوده اند. از سال 2010 تا کنون پس از گذشت 10 سال فیلم های کمدی زیادی به پرده سینماها آمدند و لحظات خوشی را برای بینندگانشان فراهم کردند. اما ما در این لیست به بررسی 10 نمونه از این فیلم ها می پردازیم پس با مووینه، سایت دانلود فیلم همراه شوید. 

Four Lions 2010

کریس موریس ، طنزپرداز ، دهه را با ساخت یک فیلم خنده دار درباره موضوعی که ممکن است برای همه یک موضوع غیرمعمول در تاریخ باشد، آغاز کرد. داستان چهار تروریست که مرز بین کمدی و تراژدی را در هم میریزند و وقتی می فهمید که این خط ظریف چیست، لذت بیشتری خواهد داشت. مشت زدن به صورت خود بازیگر در این فیلم یکی از شاخص ترین و همچنان قابل ذکرترین سکانس های جذاب سینمایی بوده است. 

مقاله 13 فیلم برتر وسترن برای علاقه‌مندان به این ژانر از دانشجویان ایران را از دست ندهید!

They Came Together 2014

داستان در مورد رابطه عشق و نفرت است که میان “مولی” تاجری خرده پا و “جوئل” همکار تجاری‌اش اتفاق می‌افتد که می‌خواهد فروشگاهش را نابود کند. با انعکاس از ریتم اپیزودیک و سورئال فیلم کمپ تابستانی آنها بدون اینکه هرگز تکرار شود، با هم ماجراجویی تازه ای پیدا می کنند این فیلم یک گوهر نادیده گرفته شده است که مطمئنا از دیدن ان لذت خواهید برد. 

مقاله بهترین انیمیشن های 2020 که دیدنشان را نباید از دست دهید از پارسی نیوز را از دست ندهید!

Deadpool 2016

دیزنی بخاطر ریسک پذیری با فیلم های مارول خود مورد ستایش بسیاری قرار گرفته است، اما همین تلنگر فاکس بود که ژانر ابرقهرمانان را وارد قلمرو کمدی با رده سنی R کرد. علاقه رایان رینولدز به قهرمان motormouthed در هر قاب نشان داده می شود و فیلم به طور همزمان به عنوان یک اثر خنده دار و یک داستان عاشقانه شیرین بهترین قاب را می سازد. این فیلم به دلیل استقبال زیاد عمومی، به سرعت دنباله ای برای این قسمت ساخته شد. 

مقاله بهترین مستند های سال 2020 از آخرین خبر را از دست ندهید!

The Nice Guys 2016 

پس از درخشیدن فیلم “لا لا لند” ، این فیلم شین بلک نمایانگر بازی خارق العاده رایان گاسلینگ است. کمدی دهه  70 او را با همکاری راسل کرو یکی از خنده دارترین و خنده دارترین فیلم های کمدی اخیر است. با ترکیب کارهای جنایی شبیه «بوسه بوسه ، بنگ بنگ» و نگاهی کاملاً شیرین به پدر بودن ، این مورد را نباید از دست داد. دیدن این فیلم به طور حتم می تواند لحظات خوشی را برای شما ایجاد کند. 

مقاله پرطرفدار ترین سریال ها در سال 2020 از تدبیر24 را از دست ندهید!

Good Boys 2019

موفقیت غافلگیرکننده “پسران خوب” بحث ها را در مورد احیای کمدی با درجه R آغاز کرده است. پس از خواندن گفتگوهای بی شماری برای ژانر کمدی پرفروش ، این واقعیت که یک فیلم بدون داستن بازیگران ستاره می تواند گیشه را در دست بگیرد غافلگیر کننده بود . باید دید آیا این امر هالیوود را به ساخت کمدی های بزرگسال بزرگتر القا می کند یا خیر. در خلاصه داستان آمده: مکس دوازده ساله پس از دعوت به یک مهمانی بزرگ دچار اضطراب شدیدی می‌شود. او که به دنبال فوت و فن‌های رفتن به مهمانی است همراه دوستان صمیمی خودش ثور و لوکاس تصمیم می‌گیرند از پهپاد پدرش برای زیر نظر گرفتن همسایه استفاده کنند.

The Big Sick 2017

کومایل نانجیانی با داستان کمدی و جذابش وارد رده های برتر هالیوود شد. این کمدی محصول Judd Apatow درمورد مردی که با والدین نامزدش در حالی که در کما بود ملاقات می کند. این فیلم، یک نامزدی اسکار برای او به ارمغان آورد و موفقیت های زیادی را کسب کرد. 

Jump Street 201422

دو پلیس تازه کار مامور می شوند تا یک دلال را تعقیب کنند اما برای این کار آن ها خودشان را به شکل شاگرد مدرسه ای در می آورند. این فیلم دنباله ای از قسمت اصلی است که با محبوبیت زیادی رو به رو شد. در این فلیم شوخی های زیادی با مدرسه و دوران دبیرستان می شود و به طور حتم می تواند شما را به یاد شیطنت های دوران دبیرستان بیاندازد. 

This Is The End 2013

چه چیزی پایان جهان را به عنوان موضوعی رسیده برای کمدی تبدیل می کند؟ این سوالی است که ست روگن و دوستان مشهورش سعی می کنند در فیلمی به آن پاسخ دهند. چندین بازیگر مشهور در خانه «جیمز فرانکو» ناگهان متوجه می شوند دنیا در حال به پایان رسیدن اس. این یک فیلم پر طراوت و جذاب در ژانر کمدی و البته یکی از فیلم های ست روگن در زمان اوج شهرتش بوده است.  

Bridesmaids2011

این پدیده فرهنگی نامزدهای اسکار را برای کریستن ویگ و ملیسا مک کارتی به ثمر رساند و هر دو را به عنوان ستاره های معتبر سینما در این روند تثبیت کرد. یک بار برای همیشه ثابت کرد که شما برای ساختن یک فیلم خنده دار به مردان نیازی ندارید. در خخلاصه داستان این فیلم آمده: آنی دختر ساده و محبوبی است که قرار است به زودی مراسم عروسی خود را برگزار کند. او از دوستش لیلیان می خواهد تا در مراسم ساقدوش او باشد اما آنی دوستان دیگری نیز دارد که هر کدام میخواهند کاری کنند تا جشن او به بهترین شکل اجرا شود و به این ترتیب در روز عروسی هر کدام از دوستان در حین برگزاری، تغییراتی در نحوه ی برگزاری ایجاد می کنند تا به شکلی که خودشان فکر می کنند مراسم را بهتر برگزار کنند اما وقتی چندین نفر میخواهند یک کار را انجام دهند معمولا نتایج عجیب و خنده داری به بار خواهد آورد.

The World’s End 2013

ادگار رایت پس از ساخت دو مورد از بهترین کمدی های دهه 2000، به نام Shaun of the Dead و Hot Fuzz، انتظارات زیادی برای فیلم جدیدش ایجاد کرد. در خلاصه داستان آمده است، 5 دوست صمیمی که در کودکی عهد بسته بودند در تمامی کلاب های شهر، مشروبات الکلی مصرف کنند، حالا در بزرگسالی قصد اجرایی کردن عهدشان را دارند اما هنگامی که به آخرین کلاب شهر یعنی “انتهای دنیا” می رسند، دنیا رو به فروپاشی می رود در حالی که این 5 نفر تنها امید بشر برای نجات پیدا کردن از این فاجعه هستند. 

10 فیلم برتر کمدی در 10 سال گذشته

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد