۹ فیلم برتر درباره موسیقی برای علاقه مندان به این ژانر

۳۲۲ بازديد

فیلم های بیوگرافی در مورد افرادی مانند کوئین و التون جان، حتی در رقابت با فیلم های پر ستاره دیگر، بسیار مورد توجه بینندگان قرار گرفته اند. شاید تنها دلیل این نوع فیلم ها حس و حال موسیقی هایی است که در آن ها خوانده و یا بازخوانی می شود.

بهترین فیلم های موسیقی مانند یک قطعه موزیکال عمل می کنند اما دارای همه پیچش های ژانر درام نیز هستند. در بهترین سناریوهای ژانر موسیقی ، بازیگران آواز می خوانند یا چند آکورد گیتار را یاد می گیرند. این فیلم ها استعدادهای بزرگتر از زندگی را با آهنگ موسیقی متن عالی منعکس می کنند. فیلم هایی که در این لیست از مقالات مووینه قرار داده ایم به همان اندازه که می توانند شگفت انگیز و آموزنده باشند ، به طور حتم برایتان لحظات سرگرم کننده و خوشی را ایجاد می کنند.

Almost Famous 2000   تقریبا مشهور

این فیلم در سال ۷۳ رخ می دهد و یک روزنامه نگار جوان مشتاق موسیقی را در اوج شکوفایی مجله رولینگ استون دنبال می کند و پسری که باید یک مقاله از گروه موسیقی به دست سردبیر این مجله برساند. آن هم در حالی که قرار است به همراه این گروه راک به یک سفر برای اجرای کنسرت جدیدشان برود. شخصیت کیت هادسون ، پنی لین (با الهام از پنی ترومبول) ، به همان اندازه که می بایست ، لذت بخش بازی می کنند.

 

9 فیلم برتر درباره موسیقی برای علاقه مندان به این ژانر

 

This Is Spinal Tap  ۱۹۸۴    این اسپینال تپ است

این فیلم مستند یک گروه انگلیسی  به نام tap Spinal  است. یکی از بزرگترین هدیه های نویسنده کریستوفر میوست به مردم بوده. این فیلم در سال ۱۹۸۴ ساخته شد. موسیقی عجیب و کمی گیج کننده کمی در طول فیلم به جذابیت آن کمک می کند  و فیلم ساز به همه جوانب این گروه از جمله نظم زندگی و سرگرمی های این گروه می پردازد.

 

Last Days 2005   آخرین روز ها

Last Days نگاهی  تأمل برانگیز بر آخرین روز های کرت کوبین دارد. این فیلم به کارگردانی گاس ون سانت و در سال ۲۰۰۵ اکران شد ، جبهه جلوی شکنجه شده نیروانا را قبل از پس زمینه مه آلود خانه زادگاهش در شمال غربی اقیانوس آرام ، به زیبایی به تصویر می کشد. این فیلم اشتیاق به فرار را که همه ما به طور غریزی احساس می کنیم ، درک می کند – وقتی شما خواننده مشهور گرانج راک هستید و صدای شما امضای شده توسط دستگاه موسیقی پاپ گرفته می شود شهرت دو چندانی پیدا می کند. در این فیلم نگاهی به زندگی راک استار معروف یعنی کرت کوبین داشته که در سن ۲۷ سالگی دست به خودکشی زد.

 

9 فیلم برتر درباره موسیقی برای علاقه مندان به این ژانر

 

Singles 1992  مجرد ها

مجرد ها فیلم دیگری از کرو است و منظره ای دوست داشتنی از عشق و موسیقی را در معروف ترین دوران سیاتل تا به امروز ترسیم می کند. ستارگان واقعی مانند کریس کورنل و ادی ودر وارد این ترکیب می شوند و پرچم های روابط درگیر کاملاً تصور می کنند و مدام در حال تمرین برای بدست اوردن یک آهنگ هستند که بتواند آن ها را در دنیا مشهور کند . این یک فیلم رام-کام است که می تواند عاشقان موسیقی را مدهوش خودش کند.

 

Purple Rain 1984  باران بنفش

مردی جوان و با استعداد در زمینه موسیقی، وارد حرفه ای آینده دار می شود. او با خواننده ای با استعداد به نام “آپولونیا” آشنا شده و متوجه می شود استعداد همه چیزی نیست که به آن نیاز دارد . در فیلم ، پرنس(خواننده معروف آمریکایی) توانایی بی نظیر خود را به عنوان یک خدای پاپ راک پویا نشان می دهد. فیلم در سال ۱۹۸۴ مانند یک موزیک ویدیوی طولانی است که جذاب به اکران عموم در امد. کاش دهه ۸۰ بود و یک موتورسیکلت داشتید، زیرا در این فیلم مستند پرنس با موتور سیکلت های غوقا می کند.

 

9 فیلم برتر درباره موسیقی برای علاقه مندان به این ژانر

 

The Sound of Music 1965  اشک ها و لبخند ها

اشکها و لبخندها یا آوای موسیقی، فیلمی موزیکال درام به کارگردانی رابرت وایز است. داستان جوانی که علاقه مند به موسیقی و طبیعت است . این فیلم  پنج اسکار را به خود اختصاص داد و به طور معمول در لیست کوتاه “بهترین فیلم های همه زمان ها” ، با مضمون موسیقی یا سایر موارد قرار گرفت. پیروزی آواز بر ، فرهنگ نازی ها ، و جولی اندروز بر هر چیز ، صدای موسیقی باعث می شود که با کنار گذاشتن بی پروا ، در حومه شهر بازی کنید. این یکی از موفق ترین فیلم های زانر موسیقی محور در تاریخ است.

 

Inside Llewyn Davis 2013  درون لوین دیویس

فیلم های بی شماری وجود دارد که به اوضاع خوانندگان و ترانه سرایان محلی می پردازد. شاید در این اثر عرفانی برادران کوئن،  موسیقی کمتری وجود داشته باشد اما در عین حال مسائل مهم مربوط به موسیقی دانان در آن بازگو می شود. این برداشت جالبی از صحنه هنری روستای گرینویچ در حدود سال ۱۹۶۱ است که توسط یک چهره نسبتاً ناشناخته در اسکار آیزاک (که بسیاری از ترانه ها را خودش اجرا کرد) رهبری می شود. داستان یک هفته از زندگی لوین دیویس نوازنده خوش ذوقی را روایت میکند که درگیر مشکلات بسیاری برای وارد شدن به صنعت موسیقی است.

 

9 فیلم برتر درباره موسیقی برای علاقه مندان به این ژانر

 

A Star is Born 2018   ستاره ای متولد می شود

معمولاً یک فیلم نمی تواند ثابت کند که یک بازیگر می تواند نوازنده باشد و بالعکس. La La Land یک نمونه عالی از موارد قبلی است ، اما A Star is Born هر دو را انجام می دهد. لیدی گاگا خواننده مشهور اینبار به عنوان بازیگر در کنار بردلی کوپر نشان می دهد که در زندگی دیگری ، او به همین راحتی می توانست یک افسانه  موسیقی کانتری راک باشد. داستان این فیلم درمورد یکی از خواننده های مشهور بنام جکسون مین است که در زندگی اش مشکلاتی دارد که در بین این همه مشکلات فراوان با یک خواننده با استعداد جوانی بنام الای آشنا میشود که درگیر خود و شرایطش است و بعد مدتی عاشق اون میشود که الای به این فکر می افتد که تمام رویاهای خود را به یک خواننده بزرگ تبدیل کرده است.

 

High Fidelity 2000  وفادارنه

High Fidelity بدون شک بهترین کار جان کوزاک است که در سال ۲۰۰۰ بوده است. این یک فیلم با صحنه هایی که در روان شما فرو رفته و به احتمال زیاد از میلیون ها مخلوط متفکر الهام گرفته شده است که برای علاقه های عاشقانه به موسیقی در سراسر جهان جمع شده اند. ظاهراً استقرار در موسیقی متن یکی از سخت ترین قسمت های تولید بود ، تعجب آور نیست با توجه به اینکه فیلم بر روی اسنوب های موسیقی به عنوان شخصیت های اصلی آن تمرکز دارد. «راب» (کیوساک) صاحب یک مغازه فروش آلبوم های موسیقی است که با بحران میان سالی روبروست و باید بعضی عادت هایش در مورد دنیای موسیقی را فراموش کند .

۹ فیلم برتر درباره موسیقی برای علاقه مندان به این ژانر

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد