۵ انیمیشن که می توانید با بچه ها تماشا کنید

۳۰۰ بازديد

به طور حتم لذت تماشای فیلم یا انیمیشن کنار خانواده و زمانی که همه دور هم جمع هستند لذت دیگری دارد. بچه ها همیشه عاشق دنیای فراواقعی انیمیشنی هستند که پر از شادی و شور و هیجان است. گاهی بزرگسالان نیز به حال و هوای موجود در انیمیشن ها نیاز دارند تا بتوانند حس کودکی را در خود زنده کنند. برای اینکه بتوانید لحظاتی خوشی هنگام تماشای انیمیشن در کنار بچه ها داشته باشید ما در این مقاله اسامی چند انیمیشن محبوب را اورده ایم که برای بزرگسالان نیز تماشایشان واجب است.

Finding Nemo

در جستجوری نمو یک فیلم متحرک در مورد ماهی دلقک به نام نمو ( با صدا پیشگی الکساندر گولد) و پدر اش ، مارلین (با صدا پیشگی آلبرت بروکس) است. وقتی نمو در تلاش برای اثبات خود بسیار نزدیک به سطح شنا می کند و توسط یک غواص گرفتار می شود ، مارلین به دنبال او می رود. مارلین در سفر خود با یک ماهی صخره آبی به نام دوری (با صدای الن دجنرس) همراه است ، که حافظه ای بسیار کوتاه مدت دارد. این فیلم در سال 2003 اکران شد اما همچنان در صدر لیست فیلم های مورد علاقه کودکان و بزرگسالان قرار دارد. فیلم 1 ساعت و 40 دقیقه ای دارای درجه G است ، بنابراین برای کل خانواده سرگرم کننده و مناسب است.

Frozen

به دلیل محبوبیت فوق العاده فیلم چند سال پیش ، بسیاری از والدین ممکن است دیگر مایل به شنیدن کلمه Frozen نباشند. اما بچه ها در هر سنی عاشق این فیلم هستند. در این انیمیشن شخصیت‌های دیگر دیزنی (راپونزل، فلین رایدر (از گیسوکمند)، تیانا (از شاهدخت و قورباغه)، ارورا (از زیبای خفته)و سیندرلا (از سیندرلا) در لحظه‌های خیلی کوتاه حضور دارند. هنگامیکه ملکه السا تصادفاً با استفاده از نیروی سحرآمیز خود، خانه‌اش را در زمستانی ابدی فرو می‌برد، خواهر کوچکترش آنا با مردی از اهالی کوهستان، یک گوزن بازیگوش و یک آدم برفی همراه می‌شود تا شرایط آب و هوایی را تغییر دهد.. مدت زمان پخش این فیلم 1 ساعت و 49 دقیقه است و دارای رتبه PGاست.

Mulan

این انیمیشن در ابتدا در سال 1998 اکران شد و در حال حاضر اقتباس دیگری از فیلم در سال 2020 منتشر شده است. مولان یک زن جوان نترس است که برای نجات از پدر پیر خود به عنوان یک مرد برای نبرد با مهاجمان شمالی در چین تغییر شکل می دهد. این فیلم برای همه کودکان به خصوص دختران احساس غرور و شجاعت می افریند و والدین نیز داستان را دوست خواهند داشت. مدت زمان فیلم 1 ساعت و 30 دقیقه است و درجه Gدارد (فیلم اکشن زنده به مدت دو ساعت اجرا می شود و دارای رتبه PG-13است).

 

Toy Story

اولین فیلم این مجموعه در سال 1995 اکران شد و به دلیل موفقیت آن ، اکنون سه دنباله از این انیمیشن وجود دارد. داستان اسباب بازی در دنیایی اتفاق می افتد که اسباب بازی ها زمانی زنده می شوند که انسان در آنجا نباشد. وقتی وندی (با صدای تام هنکس) و باز لایت یار (با صدای تیم آلن) وقتی اندی ، صاحب اسباب بازی ، برای هدیه تولد باز لایت (با صدای تیم آلن) که عروسکی جدید است را دریافت می کند ، عروسک کابوی قدیمی خود به نام وندی (با صدای تام هنکس) را می خواهد دور بیاندازد داستان ماجراجویی عروسک های قدیمی و جدید اندی شروع می شود. مدت زمان فیلم 1 ساعت و 21 دقیقه است و درجه Gدارد ، اما در مجموع چهار فیلم در این مجموعه وجود دارد.

Hook

هوک داستانی درباره پیتر پن بزرگسال (رابین ویلیامز) و فرزندانش است که کاپیتان هوک (داستین هافمن) آنها را می رباید. این داستان پیتر را برای نجات فرزندان ربوده شده اش به نورلند می برد و در طول راه ، او خاطرات گذشته خود را به یاد می اورد. این فیلم توسط استیون اسپیلبرگ کارگردانی شده است و داستانی کلاسیک است که کودکان در هر سنی و بزرگسالان را به طور یکسان سرگرم خواهد کرد. مدت زمان فیلم 141 دقیقه است و دارای رتبه PG است.

منبع: دانلود بهترین انیمیشن ها

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد