بهترین فیلم های جنایی سال ۲۰۲۱

۳۰۷ بازديد

متأسفانه از سال ۲۰۲۰ به خصوص برای دنیای سینما و تئاتر، به خوبی یاد نمی شود. هرچند همه این ها به دلیل همه گیری ویروس کرونا و تعطیلی مشاغل کشور های مختلف بوده است . صنعت فیلم سازی مملو از خلاقانی است که برای ساخت فیلم زندگی می کنند و البته مدیرانی که دوست دارند از این طریق پول در بیاورند. با ما همراه باشید تا بهترین فیلم های جنایی ۲۰۲۱ را مورد بررسی قرار دهیم. برای دانلود فیلم جدید به سایت مووینه مراجعه کنید.

۶) فیلم The Little Things  چیز های کوچک

دنزل واشنگتن در این فیلم در نقش یک معاون کلانتری که به عنون آخرین ماموریت اش باید پرده از قتلی بردارد که به نظر ساده نمی آید. رامی ملک در نقش کمک پلیس در این فیلم ظاهر می شود و به گونه ای مکمل دنزل واشنگتن است. جرارد لتو نیز در نقش مقتول و مظنون در این فیلم مهیج جنایی ایفای نقش می کند. نکته جالب توجه در این فیلم پرده برداری از رازهای گذشته پلیس ها است که ذهن بیننده را به شک می اندازد.

۵) فیلم Wrath of Man  خشم مردانه

به نظر می رسد گای ریچی پس از فیلم های درخشانی که ساخته بود یک فیلم جنایی هوشمندانه ساخته که مخاطبان آن را پسندیده اند.  کارگردان فیلم معروف Snatch ، جیسون استاتهام را در چهارمین پروژه خود انتخاب کرده است. اسکات ایستوود ، هولت مک کالانی ، جاش هارت نت ، جفری دونووان و پست مالون بقیه بازیگران مرد این فیلم هستند. ماموریت ، تعقیب و گریز ماشین ، انفجار همه این ها در این فیلم از گای ریچی به درخشان ترین حالت ممکن وجود دارند.

 

۴) فیلم nobody  هیچکس

در این فیلم جذاب باب اودرنیک بازیگر و کمدین ۵۸ ساله دقیقاً یک انتخاب غافل گیر کننده از طرف کارگردان مجموعه بوده است. به هر حال حداقل در آغاز کار. هنگامی که سارقین به خانه خانوادگی وی حمله می کنند و او هیچ کاری نمی کند، و تصمیم می گیرد که با آن ها مبارزه نکند ، دوستانش ، خانواده و همکارانش ، ناعادلانه ، او را مسخره می کنند. او یک مرد شکست خورده است تا این که خانه همسایگانش توسط همان خدمه هدف قرار می گیرد و این بار تصمیم به انتقام می گیرد. در اقدامی توطئه برانگیز با آنچه در تاریخچه خشونت دیوید کروننبرگ – و هر فیلم لیام نیسون از سال ۲۰۰۵ تاکنون – به نظر نمی رسد که بازیگر نقش مرد اصلی ما در واقع یک آدم کش حرفه ای بوده و به خوبی انتقام اش را از آن قاتلین می گیرد.

۳) فیلم No Time to Die   زمانی برای مردن نیست

این فیلم آخرین بازی دانیل کریگ به عنوان جیمز باند است که احتمالا همین موضوع بر میزان تماشگران این فیلم تاثیر گذار خواهد بود. این فیلم در ابتدا قرار بود در بهار سال ۲۰۲۰ اکران شود ، از آن زمان چندین بار زمان انتشارش دستخوش تغییر شده است. اکنون به نظر می رسد تاریخ اکرانش کاملاً مشخص شده است و این فیلم یک اکتبر ۲۰۲۱ منتشر خواهد شد. در فیلم که طرفداران جیمز باند به شدت منتظر انتشارش هستند رامی ملک در نقش ضد قهرمان داستان حضور دارد.

 

۲) فیلم Killers of the Flower Moon  قاتلین ماه کامل

اقتباس مارتین اسکورسیزی  از کتاب “من تو را می شنوم که خانه هایت را رنگ می کنی” از چارلز برانت ، که سرانجام با عنوان “مرد ایرلندی” منتشر شد ، مدتها شایعه ، بحث ، هیاهو ، در پیش دشات. مارتین اسکورسیزی بزرگ هم اکنون پروژه جدیدش را در دست دارد که در سال ۲۰۲۱ منتشر می شود.

فیلمبرداری هنوز در دست اقدام است و ما می توانیم انتظار انتشار داشته باشیم در پایان سال  ۲۰۲۱ این فیلم منتشر شود. اسکورسیزی در درجه اول از دو ستاره بازیگری در کارنامه خود استفاده کرده است: رابرت دنیرو و لئوناردو دی کاپریو. در این فیلم هر دو را بازی خواهد کرد.

۱) فیلم The Many Saints of Newark  آمرزیدگان شهر نیوآرک

یک فیلم راجع به گروه تبهکار سوپرانو ها که سریالش سال های پیش به اتمام رسید. شاید وقتی صحبت از ژانر جنایی می شود خانواده سوپرانو ها اولین چیزی باشد که به ذهنمان می رسد. آیا نسخه فیلم آن می تواند به اندازه مجموعه تلویزیونی خوب باشد؟  امسال خواهیم فهمیدالبته با توجه به اینکه بازیگری که نقش تونی سوپرانو را بازی می کرد در سال ۲۰۱۳ درگذشت ، یعنی شش سال پس از پایان سریال، شبکه HBO ، هرگز این پروژه را ادامه نداد. اما به نظر می رسد که این فیلم یک پیش درآمد باشد و نقش اصلی فیلم را در دوره نوجوانی و جوانی ببینیم.

در حرکتی که نوید یک تداوم خوب را می دهد – نیازی به گفتن نیست که یک شکل بصری خوشایند باشد – نسخه جوان رئیس اوباش نیوجرسی ، سوپرانو ، توسط پسر جیمز گاندوفینی ، مایکل بازی می شود.

این فیلم اکشن قرار است در سال ۱۹۶۷ ، در جریان شورش های نیوآرک برگزار شود. دیوید چیس ، خالق این برنامه ، این فیلم را نوشته است ، بنابراین به نظر می رسد همه چیز به سریال وفادار باشد. “فیلم در آن زمان به تنش های سیاه پوستان و سفیدپوستان خواهد پرداخت و تونی سوپرانو بخشی از این کار خواهد بود ، اما به عنوان یک  نوجوان.”

منبع: بهترین فیلم های جنایی

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد