بهترین فیلم های رابرت پتینسون

۳۰۹ بازديد

بازیگر سری فیلم های گرگ و میش که با چهره جذاب دل همه دختران را می برد کسی نیست به جز رابرت پتینسون. گاهی اوقات بازیگرانی که به واسطه چهره جذابشان به ایفای نقش می پردازند از نظر مردم ادم های بی استعدادی هستند که تنها ظاهر خوبی دارند اما رابرت پتینسون در سال های اخیر ثابت کرد که بازیگر بسیار توانمند و شایسته ای است. پتینسون علی رغم انتقادهای شدیدی که درباره فیلم ها و بیشتر از آن در مورد عملکردش در ایفای نقش داشته است توانست نظر منتقدین را تغییر دهد. اگرچه به نظر می رسد واکنش ها متفاوت است ، اما بسیاری می گویند او نمیتواند یک بازیگر حرفه ای و خوب باشد! اما در سال های اخیر او بازی های فوق العاده ای را نمایش گذاشته و این موفقیت ها باعث جلب توجه کارگردانان و تهیه کنندگان مشهور شده است.

فیلم The Twilight Saga

گرگ و میش فیلمی بود که پتینسون با آن توانست به شهرت برسد. بلا سوان (کریستن استوارت) به تازگی همراه پدرش وارد شهری کوچک در واشنگتن می شود و در آنجا همکلاسی هایی پیدا می کند که کمی عجیب و غریب هستند. ادوارد کالن (رابرت پتینسون) با چهره رنگ پریده و سفید ، چشم سیاه و درون مرده اش یک خون آشام است که حالا عاشق دختر تازه وارد شده است. پتینسون برای بازی در این فیلم بسیار پشیمان است زیرا به تصور خودش این فیلم بازی و استعدادش را تحت الشعاع قرار داده است . برای سال های زیاد مردم تنها اورا به عنوان خون آشامی جذاب می شناختند

فیلم Harry Potter and the Goblet of Fire

طرفداران قدیمی و واقعی پتینسون را به بازی در یکی از سری فیلم های هری پاتر نیز می شناسند. سدریک دیگوری دانش آموز رویایی ، جذاب ، باهوشی است که این مسابقات به آن نیاز دارد ، اگرچه برخی از ابر طرفداران ممکن است استدلال کنند که هافلپاف هاوس جایی در چنین رویدادی ندارد.

فیلم Tenet

تنت یکی از شانش های بازیگری پتینسون بوده است زیرا فرصت او فرصت مشارکت در یکی از فیلم های کارگردانان بزرگ دنیا یعنی کریس نولان را داشت. این نقش شامل پیچش های روانشناختی متعددی است که مخاطبان را شگفت زده می کند. "قهرمان اصلی" (جان دیوید واشنگتن) و نیل (پتینسون) ، در مبارزه با تروریسم و ​​جنگی که ممکن است به معنای پایان جهان باشد مشارکت می کنند. پتینسون در یکی از متوسط ترین فیلم های نولان نقشش را به خوبی ایفا می کند هر چند در کل فیلم با موفقیت زیادی رو به رو نشد. با این حال به نظر می رسد این فیلم یک حرکت استراتژیک دیگر برای پتینسون است ، زیرا توانایی او در حضور در یک فیلم اکشن را نشان می دهد و بدون شک به او کمک می کند تا نقش خود را در فیلم "بتمن" حفظ کند.

فیلم Remember Me

در این فیلم ، تایلر هاوکینز (پاتینسون) پس از جدا شدن والدینش به دلیل خودکشی برادر بزرگترش به یک فرد عصابانی تبدیل می شود. همانطور که او و خواهر کوچکش سعی می کنند همه چیز را با هم حفظ کنند ، پدرش مثل همیشه غایب است. سخت کار می کرد در حالی که برای فرزندانش وقت نمی گذارد. پتینسون در این فیلم به خوبی نقشش را ایفا می کند.

فیلم The King

در یک نقش جدیدتر و جزئی ، پاتینسون فرصتی پیدا کرد تا شاخه های بازیگری خود را آزمایش کند و از چند طریق مختلف استعدادهای بازیگری خود را به مخاطب نشان دهد. در روایتی غم انگیز و خوب از صعود هنری پنجم به قدرت (تیموتی شلامت) ، پتینسون در مقابل او به عنوان شاهزاده فرانسوی دیوانه و روان پریش بازی می کند. بازی او در این فیلم چشم گیر و تماشایی بوده است. او با آزمایش لهجه شگفت آور فرانسوی ، شاهزاده انتقام جو و تشنه قدرت را با دقت به تصویر می کشد.

فیلم The Devil All the Time

در این مرحله از لیست ، مهم است که تکرار کنیم که رتبه بندی براساس عملکرد است و نه کیفیت فیلم. با در نظر گرفتن این موضوع ، این فیلم تاریک و کاملاً استثنایی است. برجسته ترین نکته در این فیلم بازی شخصیت های برجسته ، از جمله رابرت پتینسون است. "DELUSION!" جمله ای که بار ها از پتینسون آن را تکرار می کند. شخصیت پتینسون در این فیلم بدون شک شریرانه ترین و بی نظیرترین شخصیت وی است ، که پس از روزهای درخشان خون آشام انجام یک کار چشمگیر است.

برای این فیلم ، او لحنی ریز و تقریباً شرور را به کار گرفته است. اگرچه ممکن است تأثیر مخفیانه باشد ، اما انتخاب هایی که برای لهجه انجام داده شخصیت را بسیار قویتر کرده. با این کار ، او کار شگفت انگیزی را انجام می دهد که باعث می شود احساس نفرت زیادی به آن شخصیت کشیش داشته باشیم.

فیلم The Lighthouse

فانوس دریایی که یک فیلم "ترسناک" روانشناختانه و کاملاً انتزاعی است که پتینسون را به عنوان یک بازیگر حرفه ای و دراماتیک به مردم نشان می دهد. دو مرد به نام توماس (ویلم دافو و رابرت پتینسون) هر دو به عنوان نگهبان فانوس دریایی در یک جزیره جدا شده در نیوانگلند کار می کنند ، هر دو در تلاش برای حفظ عقل و درک واقعی خود هستند. اگرچه این فیلم به عنوان یک فیلم ژانر ترسناک طبقه بندی می شود ، اما این فقط به دلیل تنش ایجاد شده توسط فیلمبرداری ماهرانه ، موسیقی متن و بازی های مهیج بازیگران اصلی می تواند یک اثر درام فاخر نیز باشد.

فیلم Good Time

یک فیلم کاملاً بدیع ، مهیج و از برادران صفدی . اوقات خوش، به طور حتم یک فیلم خوب است که می تواند رفته رفته شما را هیجان زده کند. پتینسون در نقش کونی نیکاس ، یک مرد خودخواه است یک شب را برای نجات برادرش دست به هر کاری می زند زیرت کانی باعث شده که برادرش دستگیر شده و به بازداشتگاه منتقل شود. کارگردانی و بازیگردانی بی نظیر در ایجاد شخصیت متفاوت در پتینسون بی تاثیر نبوده است.

منبع: بهترین فیلم های رابرت پتینسون

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد