بهترین انیمیشن های ۲۰۲۱ : کودک درونمان را منتظر نگذاریم

۳۰۲ بازديد

 

انیمیشن ها میراث شادی آوری هستند که در هر سن و سالی می توان تماشایشان کرد. تکنولوژی ساخت انیمیشن همیشه بهتر و بهتر می شود ، حتی گاهی خالقین کاری می کنند تا این آدمک ها و موجودات خیالی تا ابد در ذهنمان بمانند. بیشتر اوقات ، فیلم های انیمیشنی به ذهن و روح ما هدیه بی نظیری ارائه می دهند که آن هم شاد کردن و تاثیر مثبت بر روح ما است.

خوشبختانه ، صنعت انیمیشن به طور منحصر به فردی برای رشد در دوره های کاری از راه دور که در آن زندگی می کنیم ، قرار دارد و مطمئناً در سال های آینده شاهد افزایش ویژگی های انیمیشن خواهیم بود (برای همه سنین!)

انیمیشن Tom & Jerry

معروف ترین دشمنان کارتونی جهان برای یک بازی بزرگ صفحه نمایش موش و گربه برمی گردند. هنگامی که جری در یک مجموعه مینیاتوری در یک هتل مجلل در شهر نیویورک اقامت می گزیند ، تام قبل از خراب کردن یک عروسی مهم استخدام می شود تا جری را بگیرد. ترکیبی از انیمیشن های زنده و اکشن و رایانه ای ، در این فیلم بازیگران Chloë Grace Moretz ، Michael Peña ، Colin Jost ، Rob Delaneyو Ken Jeong بازی می کنند.

انیمیشن Raya and the Last Dragon

در این داستان خارق العاده از خالقان Moana و Frozen، یک جنگجوی جوان به نام رایا باید آخرین اژدهای باقی مانده را برای بازگرداندن صلح در سرزمین های کوماندرا پیدا کند. با صدای Marie Tran در نقش رایا و Awkwafinaدر نقش سیسو اژدها.

انیمیشن Peter Rabbit2

اسم حیوان دست آموز معروف جیمز کوردن برای یک نمایشی دیگر در صفحه نقره ای بازگشته است. این دنباله با بازی Domhnall Gleeson و Rose Byrne در نقش توماس که در داستات پیتر خرگوش و دوستان خزدارش را پیدا می کند که پس از فرار از خانه ، تلاش برای دزدی از بازار یک کشاورز ، و درگیر شدن با برخی شخصیت ها می کند.

انیمیشن Bob's Burgers: The Movie

خانواده عجیب و غریب مورد علاقه یعنی برگر فیلیپ همه قرار است اولین بار در انیمیشن Bob's Burgers: The Movie حضور داشته باشند. با پیش نمایش تریلری که هنوز منتشر نشده و جزئیات آن شفاف نیست ، تنها چیزی که می دانیم این است که فیلم صدا پیشگانی را در نقش های برجسته خود معرفی کرده است.

انیمیشن Rumble

در دنیایی که هیولاهای عظیم الجثه در کنار انسان زندگی می کنند ، هیولاها ورزشکاران مشهوری هستند که در کشتی هیولا رقابت می کنند. جرالدین ویسواناتان از بلاکرها در نقش وینی ، یک نوجوان انسانی بازی می کند ، که هیولای کرکی استیو (ویل آرنت) را برای صعود به قله ها و شکست دادن قهرمان حاکم ، آموزش می دهد.

انیمیشن Minions: The Rise of Gru

چه کسی داستان مینیون ها و گورو بامزه را دوست ندارد؟ در این دنباله از پیش درآمد من نفرت انگیز (ما نیز نمی توانیم پیگیری کنیم) ، گرو 12 ساله سعی دارد با نشان دادن اینکه چقدر می تواند شرور باشد ، ارزش خود را به گروهی از ابرشهرها ثابت کند.

انیمیشن The Addams Family 2

خانواده آدامز با ماجراجوهایی تازه ای برگشته اند، هنگامی که - همانطور که در تریلر می گوید ، نگاه امیدوارانه ای است که ممکن است اوضاع "به حالت عادی" برگردد - در این انیمیشن از خانواده کلاسیک گوتیک با همان صداپیشگان استفاده شده است، نیک کرول ، بت میدلر ، اسنوپ داگ ، اسکار آیزاک. که بیل هادر و جاون والتون را صداپیشگان جدید این انیمیشن هستند.

انیمیشن Encanto

با موسیقی لین مانوئل-میراندا ، انیمیشن موزیکال دیزنی Encantoدر کلمبیا برگزار می شود و در یک خانواده جادویی قرار دارد. میراندا آن را "یک داستان خانوادگی بین نسلی با همه پیچیدگی هایی که ایجاد می کند" خواند.

 

شما کدوم یکی ازین انیمیشن ها رو دیدین؟ یا منتظر اکران کدوم یکی ازین انیمیشن ها هستید؟؟

منبع: بهترین انیمیشن های ۲۰۲۱

علائم آپاندیسیت در کودک

علائم معمول آپاندیسیت شامل درد شکمی، تب و استفراغ است و در موارد نادر، می‌تواند باعث اسهال نیز بشود. شکم کودکتان ممکن است بادکرده و حساس به لمس باشد و اگر آپاندیس ملتهب موجب تحریک عضلاتی شود که به پاها منتهی می‌شوند، ممکن است روی سمت راست بدنش خم شود.

بچه‌‌های بزرگ‌تر ممکن است بتوانند نشانه‌ای را که گاهی مشخص‌کنندهٔ آپاندیست است توصیف کنند. مثلاً درد شکمی که از ناف به سمت راست قسمت تحتانی شکم حرکت می‌کند، اما یک کودک خردسال نمی‌تواند در فهمیدن علت ناراحتی‌اش کمک زیادی به شما بکند و نیاز به معاینهٔ پزشکی دارد.

درد آپاندیس در کودکان

امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد